Thursday, February 10, 2011

Sakit Haty sudah ada Penawarnya , yippie ! :)

Selamat pagi insan2 chumill , weeeeee ~
Actually jam sekarang menunjukkan pkuy 2.30 a.m !
a.m taw bukan p.m ! alert pless ~ :)
and aku pown baru je sampai rumah...
Tadi gi teman soulmate bushuk jumpa sedara dia kt nasmir ~ hehehehe !
Takdelah , gi lepak2 la kt nasmir ! 
Ampunkan patik ye soulmate ku sayang , melawak je deh ! :)

Tadi sebenarnya telah berlaku adegan pujuk-memujuk diantara 2 insan bercinta ~
chewahhh ,sweet gitu ye ! hehehehe ~
Ate , dah si pakwe nye dgn slumber dek je buat si makwe baran kan !
pandai2 le memujuk nye , tak gitu sume ? :)
Takde lah , janji pas futsal nk mai rumah pkul 11..
Tup ! Tup ! pkul 11.15 dok main lagi ? ? ? 
Dah la kol pown susah nk angkat !
adehhh , bikin gua panasss je ! 
Dah tu , nk dijadikan cerita ! 
pas main sume , bukan nya nk terpa terus mai !
Boleh plak gi lepak2 minum sume !
Adehhhh , aku  ni dh mcm tokong la plak cangak kt rumah ! 
perggghhhhhh ~
Dah pukul 12 lebey baru la terpacak depan pagar rumah !
Ikut kan marah yg meluap-luap ni , nk je aku kerat2 18 !
Tapi , dalam hati still ada 'garden' kan ~ hehehehe !
So , merajuk tahap dewa pown jadi lah ! :)
Dengan semangat berkobar2 nye si pakwe pown memujuk lah makwe nya ~

Ha......sebagai denda ! jeng , jeng ,jeng !
Soulmate kena la belanja makan !
Yelah , merajuk punya pasal , aku mogok lapar taw ! yeah !
Lastly , tak dapek den nk tahan lagi deh ~ hehehehe !
Tu yg boleh gi nasmir tu ! hehehehe ~

So kawan2 , kalu nk makan free , 
amalkanlah taktik saya ni yer ~ hehe !
tapi jangan la selalu , pokai lak dia nnty ! :)
Ok lah , mata dah kuyu , badan dah layu ~
Nak tido dh ler jawabnya okeyh ! :)
Nyte semua insan2 chumill ! :)
eh , silap ! morning sume ! :)
To my soulmate : 
thanks 4 da maggi goreng mamak tadi yer ~
I LOVE YOU ! 

No comments:

Post a Comment