Friday, February 11, 2011

Alkisah nya di suatu petang yg damai ~
Bertempat di rumah bernombor 100 , Bandar Putri Jaya ~
Tetiba dengan takde ribut puting beliung sume , 
adek2 aku nak pi jogging !
apa , JOGGING ? ? ?
yang best adek GUMUK aku nak jogging ? ? ?
cam tak caye je , adehhhhh ~
takpe lah , demi adek terchinta ! 
semangat pown diberi , kakak misali okeyh ! :)

Tapi ntah macam mana , 
ada naluri yang suruh aku ikut depa pi jogging !
hehehehehehe ~
So , siap2 sume ! bedak2 sikit ! 
Lotto sport shoes pown disarung ~ :)
jom2 adek ku semua ! 
chewahhhhh , aku lak semangat lebey ! hehehehe ~

Fist of all , jalan2 dulu sambil buat senaman ringan ~


Pastu sesi jogging pown bermula !
adehhh , hampeh tol adek2 aku , depa tinggai aku !


Aku jogging dlam 15 minit camtu je , 
yang len sume jalan2 cuci mata je ! hahaha ~
takpe , sebab aku rasa dah trun dh dalam 3 kg ! 
hehehehe ~

Ok lah , jam pown dh pukul 7.00 p.m ~
Time to go back now ! 
Let's go adek2 ! 


Papepown , berposing itu penting meyh ! hahaha ~


No comments:

Post a Comment